Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 20:36:35
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Korbee
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Korbee  (gelezen 3735 keer)
arnold
Opper-stuurman
****
Berichten: 106



Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 25-04-2012, 16:04:35 »

Beste mensen,

na mij een flinke tijd te hebben beziggehouden te hebben met de families Spaans, Vink en Tuine(n)breijer wilde ik het even voor gezien houden. Wel bijhouden natuurlijk maar niet beginnen aan een andere familie. Zijdelings werd geopperd dat het ook wel leuk zou kunnen zijn als ik de familie Korbee eens zou willen bekijken. Ach, even kijken kan geen kwaad dacht ik. Maar ja, ik been toch weer besmet met het virus en ben nu dagelijks met deze familie bezig.
Zoals een aantal van u weet hou ik ervan om een genealogie aan te kleden met foto's. Hiervoor heb ik uw hulp nodig, ook voor het aanvullen van gegevens.
Wie weet heeft iemand al een stamboom van de familie !

Laat mijn mailbox maar vollopen. Ik hoor graag van jullie, met of zonder foto's/gegevens.

Hartelijke groet,

Frans van Min.
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!