Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29-03-2024, 15:52:08
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Jacob den Dulk (1862-?)
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Jacob den Dulk (1862-?)  (gelezen 8331 keer)
Scholletje
Gast
« Gepost op: 23-01-2011, 13:22:28 »

Ik ben op zoek naar informatie over Jacob den Dulk. Jacob (geboren 12-2-1862), getrouwd met Adriana Cornelia Roeleveld (geboren 10-10-1861) zijn in 1899 vanwege een faillissement vertrokken naar Rotterdam. Daar is in 1925 Adriana overleden. In 1927 hertrouwd hij met Hendrika Pieternella Breevoort (geboren 26-11-1863). Tot op heden heb ik de datum van overlijden niet kunnen vinden.
Bedankt alvast.
Gelogd
LOCKPORT
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 02-02-2011, 22:24:17 »


  Hi Scholletje ; My name is Adriaan den Dulk very interested at what you can clear up
for me I have been working on my fam tree have dug up queit a bit but always try to find out more Jacob den Dulk and Cornelia Roeleveld / breevoort are my grand parents
my dad was Cornelis den Dulk born 1894 I hope to hear from you soon

Adriaan den Dulk
Gelogd
roelfred
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28-03-2012, 22:24:59 »

Beste Scholletje
Ik was wat aan het surfen op internet en ik kwam jouw vraag van ruim  een jaar geleden tegen. Jacob den Dulk was mijn overgrootvader en ik heb zeker informatie over hem (incl.jaartallen), zijn voorouders, zijn huwelijken, en zijn nageslacht. Maar ook over zijn faillissement etc. Het kan zeker zijn dat je inmiddels helemaal op de hoogte bent, maar als je nog geïnteresseerd bent, neem dan even contact met mij op.
Roel den Dulk
Gelogd
dd
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 05-04-2012, 13:09:44 »

Beste Roel,

Ik ben ook geinteresseerd in die gegevens. Ik stel een dendulken internet-stamboom mbv Myheritage samen (inmiddels 100 personen) en Jacob's voorgeslacht gegevens heb ik wel, maar niet zijn eigen data en nageslacht. Kan je me helpen? Als jij in data bent geinteresseerd, kan ik je misschien ook helpen

Kees den Dulk
Gelogd
roelfred
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 05-04-2012, 20:35:02 »

Beste Kees,
Als je mij je e-mailadres mailt naar roeldendulk@gmail.com zal ik je alle stamboom-gegevens die ik heb kunnen achterhalen over mijn Den Dulk- en Roeleveld-voorouders (en dat zijn er veel meer dan Jacob den Dulk) mailen. Dat is teveel om hier in dit bericht op te nemen. Wellicht kun jij mij daarna eventueel bij mij ontbrekende gegevens toesturen.
Hartelijke groet,
Roel den Dulk
Gelogd
Scholletje
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 07-04-2012, 08:14:22 »

Hoi Roel,

wij zijn familie. Mijn vader (zoon van Emma den Dulk en Cor Westerduin) is een neef van jouw vader. Ik ga contact met je opnemen via je email.

Gr. Marja
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!