Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 13:03:32
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: http://jolybit.nl De nieuwe trading hulp website is in de maak. U kunt hem wel al gebruiken.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Oude en nieuwe reddingboten
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 37 Omlaag Print
Auteur Topic: Oude en nieuwe reddingboten  (gelezen 395779 keer)
Jan Jansen
Gast
« Antwoord #75 Gepost op: 04-04-2009, 18:48:31 »

.


* Kurt14.JPG (116.96 KB, 704x651 - bekeken 1221 keer.)

* Kurt15.JPG (99.72 KB, 503x673 - bekeken 1248 keer.)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #76 Gepost op: 04-04-2009, 19:27:03 »

Je hebt fotograven en fotograven Grin Grin Grin

K

Ach Meneer Jansen vanochtend vroeg kwam ik al een fotgraaf tegen die het voor gezien hield. Heb in de loop van de ochtend bij hem aangebeld en hem wat gegeven om z'n verdriet wat te verminderen, alhoewel hij ook maar één van de weinigen was die ik na m'n zoveelste poging tegen kwam.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 04-04-2009, 19:43:07 »

Ik ben via het strand over de blokken geklommen Aad,wilde je niet tegenkomen  Grin




En Schub lach jij maar. Jij komt nog wel.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #78 Gepost op: 04-04-2009, 19:50:05 »

De Kitty vanmiddag....

Willem O. Grote malleure he! Ik ben 3 X het hoofd op gefietst tot aan het einde en de 4e keer stop ik halverwege ! en dan sta jij op het end Man, man m'n broek zakt ervan af. Maar 'k ga van de opname's een leuk filmpje op DVD maken.  Hoor en zie ik je nog ? Aad
Ik ben via het strand over de blokken geklommen Aad,wilde je niet tegenkomen Grin

Joh, Dat red jij niet meer ! Tongue Tongue Tongue
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #79 Gepost op: 04-04-2009, 20:12:01 »

Ach Meneer Jansen vanochtend vroeg kwam ik al een fotgraaf tegen die het voor gezien hield. Heb in de loop van de ochtend bij hem aangebeld en hem wat gegeven om z'n verdriet wat te verminderen, alhoewel hij ook maar één van de weinigen was die ik na m'n zoveelste poging tegen kwam.

Mijn dank is groot Witkwast, ik heb net het filmpje van de 118 gezien, prachtig en geen verkeerde muziek Vangelis, beter dan dat eeuwig Sailing Home.
Bedankt,

Schub
Gelogd
schubbereet
Gast
« Antwoord #80 Gepost op: 04-04-2009, 20:13:08 »

En Schub lach jij maar. Jij komt nog wel.

Even een maandje of 2 wachten, kan nog niet zo goed uit de voeten Grin
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #81 Gepost op: 04-04-2009, 22:56:38 »

Ach Meneer Jansen vanochtend vroeg kwam ik al een fotgraaf tegen die het voor gezien hield. Heb in de loop van de ochtend bij hem aangebeld en hem wat gegeven om z'n verdriet wat te verminderen, alhoewel hij ook maar één van de weinigen was die ik na m'n zoveelste poging tegen kwam.

Mijn dank is groot Witkwast, ik heb net het filmpje van de 118 gezien, prachtig en geen verkeerde muziek Vangelis, beter dan dat eeuwig Sailing Home.
Bedankt,

Schub

Hans ben blij dat je de filmpjes goed vind ben net klaar met wat ik van de week heb gefilmd en vandaag v/d Sch ~ 24. Ben weer helemaal trots op mezelf mooie beelden lekker in de lens en etc. Een paar foto's van Willem geleend maar dat maak ik wel weer goed met hem. Ga nu even de film checken op de DVD speler. Maar tussen haakjes het is niet altijd makkelijk om fijne (goede ) muziek te vinden. Als je interese hebt hoor ik het wel. Doe je wel rustig aan en ga niet gelijk van alles doen effe rustig aan hé.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #82 Gepost op: 06-04-2009, 11:45:46 »

Helderse Courant, dd.donderdag, 26 maart 2009, frontpagina.
Kandidaatkoper familie Rijkers wil ex-reddingboot in thuishaven laten. Auteur; Martijn Gijsbertsen.
DORUS BLIJFT IN DEN HELDER.
Dat was de kop boven het artikel, waarin gewag gemaakt werd dat Joop Rijkers, (42), wiens opa een neef was van wijlen zeeheld naar wie het schip is genoemd. Deze Eindhovenaar blijkt kandidaat no 1 te zijn om de oude "Dorus Rijkers" te kopen. Hij wil er twintig mille voor betalen, maar was wel erg geschrokken van de staat waarin het schip zich bevond.
De huidige eigenaar, Wybe van de Wal, blijkt nog "op een concreet bod te wachten".
Deze soap begint inmiddels qua looptijd de soap GTST naar de kroon te steken.
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
schubbereet
Gast
« Antwoord #83 Gepost op: 06-04-2009, 19:32:27 »

Nee jij ken die blokken wel vergeten Grin Grin Grin
Nog een maandje of 3 Willem, dan ga ik er weer teuge an as un klipgeit Grin Grin
Gelogd
roker
Schipper
*****
Berichten: 185


Bekijk profiel
« Antwoord #84 Gepost op: 06-04-2009, 20:02:30 »

Rustig aan Schub  Grin Grin Grin
Gelogd
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #85 Gepost op: 08-04-2009, 23:18:51 »


Willem O. Grote malleure he! Ik ben 3 X het hoofd op gefietst tot aan het einde en de 4e keer stop ik halverwege ! en dan sta jij op het end Man, man m'n broek zakt ervan af.
Ik ben via het strand over de blokken geklommen Aad,wilde je niet tegenkomen Grin

Dat begrijp ik. Had ik ook gedaan als Witkwast met zijn broek naar beneden op me af was gekomen!
Gelogd
Wybe-M2
Gast
« Antwoord #86 Gepost op: 08-04-2009, 23:22:45 »

Helderse Courant, dd.donderdag, 26 maart 2009, frontpagina.
Lees jij die krant Rinus?

Citaat
Deze soap begint inmiddels qua looptijd de soap GTST naar de kroon te steken.
Nu heb ik al heel wat meegemaakt de laatste tijd hier. Dit slaat wel de plank (mis). Mij uitmaken voor soapakteur!! Kijk jij naar dat soort uitzendingen dan Rinus? Ik dacht dat je op die tijden in het cafe was? ;-) Of staat zoiets daar ook al aan.
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #87 Gepost op: 09-04-2009, 13:14:49 »

Wybe ik kijk daar niet naar en lees ook die krant niet maar het word mij aan geleverd door anderen
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #88 Gepost op: 10-04-2009, 19:51:12 »


Willem O. Grote malleure he! Ik ben 3 X het hoofd op gefietst tot aan het einde en de 4e keer stop ik halverwege ! en dan sta jij op het end Man, man m'n broek zakt ervan af.
Ik ben via het strand over de blokken geklommen Aad,wilde je niet tegenkomen Grin

Dat begrijp ik. Had ik ook gedaan als Witkwast met zijn broek naar beneden op me af was gekomen!



Wybe dan heb jij nog nooit  Scheveningse schoonheid gezien !  Tongue Tongue

Witkwast
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #89 Gepost op: 10-04-2009, 20:04:17 »

Ach Meneer Jansen vanochtend vroeg kwam ik al een fotgraaf tegen die het voor gezien hield. Heb in de loop van de ochtend bij hem aangebeld en hem wat gegeven om z'n verdriet wat te verminderen, alhoewel hij ook maar één van de weinigen was die ik na m'n zoveelste poging tegen kwam.

Mijn dank is groot Witkwast, ik heb net het filmpje van de 118 gezien, prachtig en geen verkeerde muziek Vangelis, beter dan dat eeuwig Sailing Home.
Bedankt,

Schub
Hans kan ik je nog blij maken met een ander filmpje dan ?

Witkwast
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 37 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!