Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25-04-2024, 20:09:21
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659846 keer)
jochem
Gast
« Antwoord #450 Gepost op: 10-07-2012, 17:36:18 »

het is heel erg hier nel zonneschijn met jachtsneeuw hete hagelbuien de wind toenemend van hard tot keihard de straten gaan steeds meer op die van venetieu lijken en vanavond wordt het donker
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #451 Gepost op: 10-07-2012, 19:52:45 »

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy leuk! groetjes Nel
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #452 Gepost op: 10-07-2012, 21:30:19 »

het is heel erg hier nel zonneschijn met jachtsneeuw hete hagelbuien de wind toenemend van hard tot keihard de straten gaan steeds meer op die van venetieu lijken en vanavond wordt het donker
gr jochem
nou jochem,dan mag  je wel je lieslaarsen voor de dag halen er komt nog meer aan.
Hier aan de kust geen vuiltje aan de lucht geen druppel gevallen sinds zondag ochtend, goed weer om te fietsen of te wandelen.
                                     gr jacobus   Knip oog
« Laatste verandering: 10-07-2012, 21:53:53 door jacobus » Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #453 Gepost op: 11-07-2012, 09:43:12 »

welke kust zit jij jacobus?
de goud kust ik was niet nat van het zweet hoor!
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #454 Gepost op: 11-07-2012, 21:43:28 »

ik denk dat jacob ergens in het zuije van europa zit of anders onder de zonnebank want ik heb me duikpak aan
gr jochem
Gelogd
jacobus
Gast
« Antwoord #455 Gepost op: 11-07-2012, 22:36:08 »

welke kust zit jij jacobus?
de goud kust ik was niet nat van het zweet hoor!
Misschien waren de boven buren de ramen aan het lappen dat je nat geworden bent,  Grin
 ik woon niet zo ver van het dorp vandaan. Het begon gisteren tegen 24.00 te regenen  vanochtend om 8.00
was het droog. Cheesy  gr jac
Gelogd
De spienet
Gast
« Antwoord #456 Gepost op: 12-07-2012, 09:15:41 »

en de zondag vergeet je ff
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #457 Gepost op: 13-07-2012, 22:23:11 »

Vandaag vanaf 13:00 uur droog in Leidschendam en eigenlijk best lekker weertje!
Gelukkig gaat het morgenochtend weer regenen Grin

PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #458 Gepost op: 14-07-2012, 13:47:01 »

hoi het is droog voor hoelang
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #459 Gepost op: 14-07-2012, 15:02:56 »

Goedemiddag allen!
Het is vandaag al de hele dag droog, de zon schijn volop, me wasje hangt te wapperen in de zon, manlief is op het fietsje weg, en mijn zwager in Groningen heeft een dief het ziekenhuis in geslagen en zelf ook gewond want die vent heeft hem gebeten, dus prik halen over een half jaar weer en kan zijn hand niet gebruiken, dus 2 kreupelen. Moeten ze maar van zijn spullen afblijven. de politie zegt.... U mag geen eigen rechter spelen dus doet die vent aangifte dan zit mijn zwager ook  nog fout . vullis!! Fijne zondag en groetjes van  Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #460 Gepost op: 14-07-2012, 15:45:12 »

Nou Nel in Leidschendam vallen flinke buien. Kreeg er één over me heen toen ik de hond uitliet en was compleet verzopen. Je zwager moeten ze een lintje geven. Maar ja dit is Nederland en daar komen de rechters voor de boeven op!! De omgekeerde wereld.

Gr
PK
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #461 Gepost op: 14-07-2012, 18:14:27 »

hoi allemaal
je zwager heeft niet hard genoeg geslagen nel net wat pk zegt het is krom hier op de boetzerlaan wordt een jongen van 13 dood gereden rijdt door die vent en is nu alweer vrij gaat goed in nederland
nu heb ik wel op teletekst gelezen dat er drugs controles zijn op de veerboten vanaf harlingen begrijp eigenlijk niet dat je in zo misdadige stad blijft wonen nel hier gebeurt nooit wat als je een waxinelichtje naar de goude koets gooit krijg je 2 jaar dan heb je niet eens ingebroken je blijf lachen
gr jochen
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #462 Gepost op: 14-07-2012, 19:12:09 »

Hallo allemaal.
Jochem jij wil niet weten wat er allemaal naar de eilanden gaat,ik heb gelezen dat er meer dan  30 jongeren zijn mee genomen, wij horen het wel op GPTV of op de Friese TV. Noem mij nou een een dorp of stad waar niks gebeurt, zoals mijn zwager die woont in een klein dorp Zuidbroek waar amper een winkel is, JA, de Aldi! en dan nog bijna aan de A7. Dan de mensen die met de veerboten mee gaan. Ze komen met de auto kunnen ze vlakbij de haven stallen voor 5 euro per dag van Doeksen de Rederij. Wat doen de mensen die zoeken in heel Harlingen (is niet groot) naar parkeerplekken ze hebben een vouwfiets in de auto  en fietsen naar de  doeksen. eerst hebben ze de familie afgezet. en wat gebeurt er nu dat er een blauwe zone is gekomen, ook een parkeer verbod in sommige straten dat de bewoners straks moeten gaan betalen om hun auto voor de deur te parkeren, voor de toerist .Onze straat is nog leeg maar wie weet. ik vind als je met vakantie gaat stal dan ook je auto waar je hem kunt stallen voor 5 euro per dag ga je 7 dagen is dat 35 euro He ,he! Ik vind als je met vakantie gaat moet je niet op een euro kijken blijf dan thuis ,doen wij ook haha! En voor je plezier moet je nu niet naar de eilnden dat is een verschrikkelijke herrie van de jeugd van vele Nationaliteiten vooral Duitsers.Wil je gaan doe dat in het Voor of Na jaar buiten de school vakantie`s. Dat was de Reisleidster. Lieve groet Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #463 Gepost op: 15-07-2012, 20:28:50 »

Nel maak je niet druk om die toeristen. Die brengen geld in het laatje. Weet wel niet in welk laatje, in ieder geval niet mijn laatje maar dat wordt dus gezegd. Ga je zelf wel eens naar de eilanden? Ik wil in het najaar best wel even die kant op met de familie en de hond (hond = ook familie). Ben alleen bang dat ik het na een paar uur al weer heb gezien en dan gaat natuurlijk die klote boot niet meer terug Grin

Graag advies van de Pleiners, want er lezen er zat maar reageren ho maar!!

PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #464 Gepost op: 15-07-2012, 20:54:56 »

hallo allemaal.
Peter, smaken verschillen . het eerste was Ameland , strand duinen enkele winkeltjes en retaurantjes,ook naar Terschelling geweest dat is iets meer te beleven, wij hadden daar een pension en na 2 dagen hadden wij het gezien. onze dochter is verleden jaar een paar dagen naar Terschelling geweest die heeft weinig verteld dus niet naar hun zin gehad, als die kinderen weinig zeggen en niet enthousiast dan weet ik het al. Maar ik zeg nogmaals smaken verschillen, verlang je naar rust, zand strand en zee dan  is het prachtig! van Texel weet ik niks lijkt mij dat daar meer te beleven is. Vlieland is ook rustig (buiten de Toeristen dan).Ach! ik zou zeggen wie niet waagt, wie niet wint. Gewoon proberen. is de boot vertrokken ga je zwemmen. je kunt het toch op de PC zien ben je al vast voorbereid.het waait er altijd net zo als hier. fietsen zat om te huren. groetjes Nel.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!