Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25-04-2024, 20:57:29
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  Sint aldegonde plein en om geving
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 ... 64 Omlaag Print
Auteur Topic: Sint aldegonde plein en om geving  (gelezen 659848 keer)
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #435 Gepost op: 27-06-2012, 17:17:32 »

En Nel ,ben je naar Den Haag geweest?
Ik wel, heb met mijn moeder meer dan een uur op het stadsdeelkantoor gezeten voor een nieuwe identiteitskaart. Die moet je namelijk hebben als je 86 bent en aangehouden wordt door de politie.
Kost maar € 40 dus dat valt reuze mee voor zo'n ID kaart. € 8 voor foto's dus voor nog geen € 50 ben je klaar en kun je er weer 5 jaar tegenaan!!

Groeten
PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #436 Gepost op: 27-06-2012, 19:45:25 »

Hoi Allemaal.
Nee Peter ik had er geen zin in, dan denk ik..... Wat moet ik daar!Over een paar weken moeten wij naar Voorburg dan is het 2de Achterkleinkind geboren zijn wij toch in het westen.Koos is ook maar thuis gebleven. Jou Moeder kan weer opstap wordt ze aan gehouden in de Disco kan ze zich Legitimeren.
fijne avond! nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #437 Gepost op: 29-06-2012, 19:28:43 »

hoi hier een fototje van bertje weegt inmiddels 29 kilo  en is 6 maanden


* cid_775E9F57F22D42B391E7BB5A19013E22jochemPC.jpg (122.78 KB, 644x484 - bekeken 734 keer.)
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #438 Gepost op: 29-06-2012, 19:49:11 »

Goedeavond Pleiners en Niet pleiners.
Oooooh! wat een leuke foto`s!!! Maak hem niet te dik Jochem, Dan moet je gaan hard lopen  en dat zal niet mee vallen, ik wordt al moe als ik er aan denk. mooi weertje in het Weekend dus geniet er allemaal van. fijne Weekend . groetjes Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #439 Gepost op: 29-06-2012, 23:48:50 »

hoi allemaal
ik hardlopen nel dat is een tijd geleden dat is mijn hoby op zeker niet en bertje wordt echt niet te dik hij voetbalt iedere dag alleen hij houdt van leker eten en ze baas ook maar die is al dik en nog in de groei ook hahaha
gr jochem
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #440 Gepost op: 05-07-2012, 19:51:30 »

Nog helemaal geen berichten in juli, dus de eerste maar van mij Grin
Is er nog nieuws? Niet van mijn kant in ieder geval.
Ja Bertje groeit als kool, nog even wachten en dan is het een echte Scheveningse riooltijger.
Zag net op de buienradar dat het lekker plenst bij Nel in Friesland.
Goed nieuws dus voor de boeren want het gras kan wel wat water gebruiken.
Morgen gaan de kinderen hier met vakantie dus is het weer lekker rustig op de weg en in de wijk.
Even nog rustig aan en over drie weken gaat het voetbal bij Scheveningen weer beginnen.

groeten
PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #441 Gepost op: 05-07-2012, 20:57:32 »

Hallo allen.
Hier dan ook een berichtje van Neel. Peter de regen valt hier ontzettend mee, wij hebben een bui en een buitje gehad en dat is het en het blijft wel benauwd.  Franeker 4 km hier vandaan staat de boel onder water en wat is dat nou hemelsbreed. Zaterdag naar Scheveningen, wij stappen in de trein en de tram brengt ons naar het Kurhaus even kijken wat daar  te beleven is en zijn de treinkaartjes van Blokker weer op. Onze kleindochter in Setterich heeft Maandag vakantie en dan......... het laatste jaar Gymnasium en wordt 18 jaar
 en dat moet gevierd worden.En in het eerste kwartaal in 2013 gaat onze dochter 2 jaar werken in Seattle en dat vinden wij niet leuk, Zij wel, haar man en katten ook.Ik moet er verder niet aan denken!
lieve groet Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #442 Gepost op: 05-07-2012, 21:45:04 »

Hallo Nel, er komt nog meer regen aan!!
Begrijp dat je het niet zo leuk vindt dat je dochter naar Seattle gaat.
Aan de ander kant, tegenwoordig kan je mailen en Skypen zodat je elkaar kunt spreken en zien op je computer. Kost bijna niks.
In 16 uur vlieg je naar Seattle, vroeger was jelanger onderweg van Den Haag naar Friesland.
Dus kop op en wie weet zit je binnenkort in het vliegtuig naar Seattle.
Schijnt dat de kreeft uit de oceaan daar erg lekker smaakt!!

Groeten
PK
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #443 Gepost op: 05-07-2012, 21:58:33 »

Peter, dat Skyp is wel mooi hoor! Eens in de week skyp ik met onze achterkleindochter van twee en een half en dat is zòòòòò leuk! groet Nel.
Gelogd
jochem
Gast
« Antwoord #444 Gepost op: 06-07-2012, 19:23:23 »

hoi allemaal
jullie hadden het over regen zijn er nog lekkage's na dat buitje van vannacht hoop het niet voor jullie het plensde hier aardig zag de sch 24 opeens op de westduinweg leggen zohard regende het hier
gr jochem
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #445 Gepost op: 06-07-2012, 20:41:52 »

GOEDEAVOND ALLEMAAL.
Jocem het heeft hier amper geregend, de zon staat te stralen aan de hemel en het is warm/benauwd en wind stil. Wij hoorden dat het dak van Ado aan het rond dwarrelen was.Wij gaan morgen niet naar scheveningen maar naar Leeuwarden lekker dicht bij, Woensdag naar scheveningen.je hoort wel hoe dat is verlopen. allemaal een goed weekend! Nel.
Gelogd
PK
Schipper
*****
Berichten: 193



Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #446 Gepost op: 06-07-2012, 22:32:45 »

Komt hier nu (vrijdagavond 22:30 uur) met bakken naar beneden in Leidschendam.
Typisch Hollandse zomer.
Helaas kon ik niet buiten blijven zitten want een natte krant kun je niet lezen.

Groeten
PK
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #447 Gepost op: 09-07-2012, 21:59:32 »

Was van het weekend i/h oosten en noorden v/h land Gisteren op de terug weg ontzettend veel en zware regenval gehad moest soms heel sterk met de snelheid minderen ik heb zelfs één keer m'n mist achterlicht aangedaan zag m'n voorgangers zowat niet meer maar durfde ook niet tegaan stoppen want dat is ook zeervol risico. En dan duurt zo'n rit uit Beerta erg lang.
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #448 Gepost op: 09-07-2012, 22:01:36 »

hoi allemaal
jullie hadden het over regen zijn er nog lekkage's na dat buitje van vannacht hoop het niet voor jullie het plensde hier aardig zag de sch 24 opeens op de westduinweg leggen zohard regende het hier
gr jochem

Ze liggen zo hoog dat ze bijna de wal op kunnen rijden !
Gelogd
kootje
Gast
« Antwoord #449 Gepost op: 10-07-2012, 12:39:33 »

Goedemiddag allen.
Boten op de Westduinweg, Mistlampen aan, Komt met bakken uit Hemel in Leidschendam,wat een onheils berichten! zitten wij toch goed in Harlingen met af en toe een buitje. Fijne dag! liefs Nel. ik ga naar de kapper.
Gelogd
Pagina's: 1 ... 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 ... 64 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!