Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 22:20:49
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Familie van der Zwan
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Familie van der Zwan  (gelezen 11328 keer)
rosemarie
Gast
« Gepost op: 02-03-2010, 23:41:14 »

Ik ben bezig met stamboomonderzoek naar deze familie voor mijn vriendin en haar moeder.
Wat ik al heb staat hier te lezen:  http://www.vandertak.org/Zwan,%20van%20der/familievanderzwan.htm  mocht u aanvullingen hebben en foto's dan hou ik me van harte aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Rosemarie van der Tak
Gelogd
miss-wuppie
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 29-01-2012, 15:24:58 »

Beste Rosemarie
Ik heb me net op deze side aangemeld en wat schets mijn verbazing toen ik wat verder keek op de linken die jij doorgaf over de stamboom van v.d Zwan zie ik foto"s staan die ik ook in mijn bezit heb
namelijk die van de Grootouders en overgrootouder van de moeder van jou vriendin maak ik er uit op.
Dat zijn ook namelijk de Grootouders en overgrootouders van mijn moeder Mevr P v.d Zwan
mijn moeder is een dochter van Willem Hendrik v.d Zwan en Pietje de Jager mijn oma en opa dus.
Mijn oma en opa zijn al jong gescheiden en hadden 5 kinderen waaonder:
Willem v.d Zwan jong overleden hij was geloof ik 46
Arie v.d Zwan ook inmiddels overleden
Annie (Petronella Johanna ) v.d Zwan 90 jaar nu
Nel (Pieternelle) v.d Zwan nu 88 jaar mijn moeder dus
Diet (Jeannette Albertina) v.d Zwan nu 86 jaar en woonachtig in Australie.
De Vader van mij moeder was er een van 23 kinderen en wij zouden graag willen weten van wie de moeder van jou vriendin er een is.
Zou wel leuk zijn als zij er een is van een broer of zuster van mijn opa.
Van mijn opa weten wij niet veel meer want die ging al vroeg bij zijn gezin weg.
Mischien kan deze mevrouw waar jij voor aan het zoeken bent wat meer vertellen over mijn opa zou wel mooi zijn voor mijn moeder.
Ik heb nog meer foto"s ik zal ze zo snel mogelijk op deze side zetten maar dan moet ik wel mijn dochter vragen ik ben echt een doos in dat soort dingen.
Ik hoop snel wat te horen.
Gr Maaike Heimans Drentje (Dochter van Nel v.d Zwan)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 20-02-2012, 21:46:01 »

Miss Wuppie welke foto bedoel je ?
Gelogd
miss-wuppie
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 22-11-2012, 07:30:01 »

Hoi Witkwast
Sorry dat ik nu pas reageer
Ga voor die foto"s even naar de link die rosemarie heeft staan en dan naar de link www.hennie-verkijk.nl
En dan gaat het over de foto"s van generatie 3 de grootouder Willem van der Zwan en generatie 4
de overgrootouders Willem van der zwan en pieternella verbaan en willem wapenaar en geertje boer.
Groetjes Maaike Heimans
« Laatste verandering: 22-11-2012, 07:36:03 door miss-wuppie » Gelogd
keetwijk
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 28-11-2012, 19:50:03 »

ik zoek voorgeslacht van Joop van der Zwan
Persoonskaart van Joop van der Zwan

Joop van der Zwan [66757], geb. te Scheveningen [ZH] op 29 mei 1933 (ma), gecr. te 's Gravenhage [ZH] in 2004.
relatie [35040]
Gelogd
reiger
Schipper
*****
Berichten: 2109


Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 30-11-2012, 12:52:21 »

Noemde men  hem Joop of was dit ook zijn geboortenaam? Was het soms niet Jacobus? Ben je ook zeker van zijn geboortedatum?

Ik heb een Jacobus gevonden, als zoon van Leendert en Willemina van der Wiel. Hij is echter geboren op 26 april 1933 te Schev.
Gelogd
keetwijk
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 03-12-2012, 17:03:08 »

Dank voor je bericht
volgens fam. is zijn roepnaam Joop en geboren 29mei
woonden vroeger op de gramsbergenlaan in den haag in 1981
boven de kelders was vroeger zeevisser
alvast bedankt  Lenie
Gelogd
Clara
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 16-11-2016, 16:16:16 »

Ik ben bezig met stamboomonderzoek naar deze familie voor mijn vriendin en haar moeder.
Wat ik al heb staat hier te lezen:  http://www.vandertak.org/Zwan,%20van%20der/familievanderzwan.htm  mocht u aanvullingen hebben en foto's dan hou ik me van harte aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Rosemarie van der Tak
,

Goedemiddag,

Toen ik jou link familie van der Zwan aantikte, kwam ik de naam van mijn moeder tegen. Clara van der Zwan, dochter van Gerrit van der Zwan en Clara Pronk. Zegt jou dat iets? Ben benieuwd naar je reactie.

Met vriendelijke groet,

Clara Roos
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!