$db_last_error = 1713390703; ?> leo van Duijn
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 08:18:42
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  leo van Duijn
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: leo van Duijn  (gelezen 5408 keer)
HP
Gast
« Gepost op: 16-02-2010, 20:24:35 »

Kent iemand Leo van Duijn? Hij woonde in de Zeezwaluwtraat boven het poortje dat op de Markensestraat uitkijkt. Zijn vader was smid aan de haven.
Ik zat met hem op de machinistenschool aan de Vissershavenstraat. Zijn broer heet Freddy. Ik heb met Freddie op de Tatjana gevaren. Weet iemand waar hij woont?Huh?
Simon...   
Gelogd
mink
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 16-02-2010, 22:26:52 »

Ik ken Leo wel van vroeger toen ik nog in het Pluvierhof woonde. Volgens mij heeft hij nog een tijdje op de kotter gevaren (sch 25)  en heeft daarna in een vistent gestaan bij Hoek van Holland. Zijn broer Freddy ken ik wat beter , van de sch 72 en 101. ben wel benieuwd wat er van freddy is geworden.

Mink
Gelogd
B@rtW.
Schipper
*****
Berichten: 771


SUPERIOR-TRADER


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 16-02-2010, 23:13:34 »

Ook ik herinner mij een Leo van Duijn en zat met regelmaat bij mij in de klas op de H.Colijnschool.
Zijn beste cijfer had hij denk ik voor spijbelen en kwam daardoor op geen enkele schoolfoto voor.
Als hij er was hadden we in de klas de grootste lol!
B@rtW.
« Laatste verandering: 17-02-2010, 09:24:27 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
HP
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 17-02-2010, 22:19:23 »

leo en ik reden op de Puch wel eens ´s nachts over het strand. Hji dacht door een plas te rijden maar de Puch verdween voor de helft onder water. We hebben vreselijk gelachen. We moesten wel teruglopen want hij kreeg de brommer niet meer aan de praat. Ik heb hem nog eens voor TV gezien.
HP 
Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!