$db_last_error = 1713390703; ?> Turfboer
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 09:17:39
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  Turfboer
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: Turfboer  (gelezen 32307 keer)
Schollekop
Scheepsjongen
**
Berichten: 22


Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #30 Gepost op: 30-01-2023, 00:20:28 »

Mijn naam is Rob Nihot. Ben geboren op 7 augustus 1951 en woonde vanaf mijn 4e jaar in de Tinaarlostraat. Kijk daarvoor op www.vtvjohanna.nl/Tinaarlostraat Daar leerde ik een vriendinnetje kennen van Jacqueline Rausch, Tinaarlostraat 185, met de naam Marja Turfboer. Zij woonde aan de Nieboerweg vlakbij de Houtrustbrug. Zij was een stille liefde en ik heb vaak op het duin aan de overkant gestaan als 12 jarige om een glimp van haar op te vangen. Tot een echte ontmoeting met een liefdesverklaring is het nooit gekomen.
Gelogd

R.Nihot Bezoek mijn website eens: www.robnihot.nl Hier vind je filmpjes van mijn 2 scholen waar ik gewerkt heb: De Louis Pasteurschool in Laakkwartier en obs Erasmus in Den Haag Zuid. Ook heb ik onder de kop Vlognochblog filmpjes gezet over mijn vakanties in de Achterhoek en vakantie in de Balkan.
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #31 Gepost op: 30-01-2023, 13:15:40 »

helaas is die tak van de turfboer mij niet bekent helaas kan meer doen als ik meer van de ze turfboer weet naam vader
gr rinus nutbeij mijn overgrootvader was een turfboer 


* opoe_turf.jpg (10.5 KB, 224x315 - bekeken 167 keer.)
« Laatste verandering: 30-01-2023, 13:49:08 door Rinus.N » Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #32 Gepost op: 30-01-2023, 13:50:33 »

helaas is die tak van de turfboer mij niet bekent helaas kan meer doen als ik meer van de ze turfboer weet naam vader
gr rinus nutbeij mijn overgrootvader was een turfboer 

dit was mijn overgrootmoeder tutfboer v d oever
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!