Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
19-04-2024, 06:14:08
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Stamboom en Genealogie
| | |-+  genealogie Roeleveld en Ros
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: genealogie Roeleveld en Ros  (gelezen 6137 keer)
Cora Hoedt-Verheij
Gast
« Gepost op: 25-03-2008, 22:48:08 »

Hallo,

ik ben op zoek naar genealogische gegevens over de familie van  Hendrik Ros en Wilhelmina Ros-Roeleveld. Zij woonden in Duindorp. Hendrik was visser, en later huisschilder.
Ik controleer de gegevens bij het CBG en tracht op die manier een zo correct mogelijk beeld van de familie te krijgen/geven.
Gelogd
23ch15wi
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 29-03-2008, 12:48:34 »

Hallo Cora .

Ik ben Wil Ros van ome Leen en tante Cor . Ik ben dus jou nicht.Ik ben ook al bezig geweest met zoeken .
Maar ik zou zeggen , kijk eens op deze site. www.emielros.nl dat is ook een stamboomsite van alle Rossen . Ik heb de namen gevonden van onze opa en oma . En ook verschillende neven en nichten van ons staan daar op vermeld.
Je klikt dan op ,GENEALOGIE STAMBOMEN en dan wijst het vanzelf.

Misschien tot ziens op de reunie . Groetjes Wil Storm Ros .
Gelogd
dekzwabber
Schipper
*****
Berichten: 403

radio maken is een Virus


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 04-04-2008, 18:52:52 »

Op Katwijk wonen ook 27 Fam Ros, misschien zit er wat  tussen voor het Stamboom.
Kijk  maar ff in het telf boek
gr Adje
Gelogd

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!