Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
28-03-2024, 21:51:26
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Historie
| |-+  Portret Foto's
| | |-+  Welkom
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Welkom  (gelezen 7020 keer)
machinist
Webmaster
Opper-stuurman
*****
Berichten: 143


Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: 21-11-2006, 11:49:23 »

Hartelijk welkom, de site historie is interactief geworden, dat wil zeggen dat iedereen nu zelf  foto’s en berichten kunt plaatsen.

Historie is begonnen in het jaar 2000 en velen hebben daar aan meegewerkt, een paar wil ik er toch even bij naam noemen:
Dhr. W. Spaans
Dhr. T. Pronk
Dhr. D. Groen
Mevr. T. Pronk
Dhr. G. Knoester
Dhr. K. Kleijn
Dhr. R. Nutbeij
Dhr. Z Bruin
Dhr H. Janssen
Dhr T. Knoester

Copyrights: Er is uiterste zorg besteed aan de naleving van de rechten van derden. Mocht u echter toch materiaal tegen komen die deze rechten schendt, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

Plaatsen: Indien u zelf in het bezit bent van fotos die u wilt delen met de rest van de wereld, dan kunt u die ook laten plaatsen. Heeft u fotos waarvoor u een vergoeding wenst, dan kunnen deze ook geplaatst worden. Échter de voorkeur gaat uit naar het "delen" van fotos. (houdt u ook hierbij de rechten van derden in de gaten)

Aansprakelijkheid: Wij (alles over Scheveningen) aanvaart geen enkele aansprakelijkheid, in welke vorm dan ook, voor de inhoud die leden plaatsen.

Fotos van  visserijschepen kunt u hier plaatsen www.scheveningen-haven.nl/info/schepen

Met vriendelijke groet, de webmaster
Gelogd

sampie
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 09-07-2007, 19:09:52 »

Hoe zet ik een foto op jullie site Smiley
Gelogd
HD191
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 09-07-2007, 23:52:16 »

Staat op de website

Een vraagje 2:
De Boten zijn voorzien van de schippers. Als u daar nog aanvulling op heeft mail het dan even naar de webmaster.ook als u nog foto,s heeft die u geplaatst wilt hebben kunt u bij hem terecht.. handyman@wanadoo.nl

Met vriendelijke groet,

Sander
Gelogd
Rinus.N
Global Moderator
Schipper
*****
Berichten: 2786


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #3 Gepost op: 11-07-2007, 09:33:04 »

foto,s en andere gegevens kunt u ook naar mij mailen
zie mail adres onder avetar sch 84(is fototje links onder mijn naam)
Gelogd

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!