Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-04-2024, 13:43:29
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe leden moeten helaas wachten tot dat de webmaster ze accepteert. Er is veel kaf onder het koren. Het beste kunt u na registratie ons nog even een e-mail sturen jolydesign@ziggo.nl.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Vraag en antwoord
| |-+  Vraag en antwoord
| | |-+  'Jodenstrand'
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 [11] Omlaag Print
Auteur Topic: 'Jodenstrand'  (gelezen 152037 keer)
C. Bal
Gast
« Antwoord #150 Gepost op: 10-08-2010, 10:30:21 »

Martin Kan jij je ook nog dat treintje herinneren. 

Vaag. Treintje op de kermis? Ging heel Duindorp door?. Was te duur voor mij denk ik. Kan mij niet goed herinneren. Maar wel van die ballen aan het elastiekje bij Voshart. Ik was het altijd  al snel kwijt als ik op een meisje mikte.


* Vosh_01.jpg (8.46 KB, 213x160 - bekeken 1181 keer.)
Gelogd
witkwast
Schipper
*****
Berichten: 2272


Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag


Bekijk profiel
« Antwoord #151 Gepost op: 21-08-2010, 21:59:24 »

Martin, zowel in Duindorp als op de Fred had je een treintje rijden in Duindorp een model als locomotief en op de Fred een Zwaan.
Zelf heb ik er nog een goede herinering aan, er kwamen een paar jonge gasten met een aardig centje op zak en die kochten die eigenaar om,  om over de Boulevard en via de havens te rijden. De man ging buiten z'n terrein voor z'n vergunning en werd gelukkig niet door de dienders aangehouden maar het ritje was grandioos. Als ik de film nog goed kan terug draaien was dat omstreeks '64 maar dat onder voorbehoud.   
Gelogd
Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 [11] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!