zal het zelf niet weten welke haven dit is
misschien weet een van jullie welke haven dit is
Het is wel terdege Katwijk,zoals maart hier boven al citeerd,er is een foto op:Welke logger is dit
(pag 49
,maar die foto is genomen v/d Meerburg kade,daar is ook het zwarte schuurtje (rechts in beeld op te zien.
Deuze foto dateerd uit de tijd ,dat ik nog in de verrekijker zat,maar een paar gebouwen kan ikme nog wel herrinneren uit m,n jeugdige periode.
op de foto 1 het zwarte schuurtje, dan 2 schuren van wie ik niet weet v wie ze waren,dan dat vierkante gebouw dat was van N.A.P is afgebrand en er kwam een nieuw gebouw voor in de plaats welke de kleurenwit en blauw had,en de bovenbouw ook nog v metaal was.
Dat gebouw daarnaast zat in mijn tijd netten bedrijf v Beelen,dan het volgende gebouw is/was sportschool Olympia,of de Hans v/d hoeven straat er was is niet te zien want die ligt er tussen.
Dan de gasfabriek,welke in de barre winter Dec v 1963 uit elkaar klapte,en als men heel goed kijkt,ziet men ook de mast v/d hijskraan,welke gebruikt werd om kolen te lossen(deze kraan liep over de weg heen.
Heel ver op de achtergrond ziet men nog een dak,en dat zal wel v Netten fabriek de Noorzee geweest zijn.
Hg
Adje.