|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #242 Gepost op: 08-03-2013, 11:42:32 » |
|
Deuze Zier.(1959)
|
|
|
|
Knorhaan
Schipper
|
|
« Antwoord #243 Gepost op: 08-03-2013, 11:59:15 » |
|
Indienststelling De Casparis, Scheveningen 1962 Links op de foto dir.H.Th de Booy, 5e van links is Cor den Dulk ( Danser), man in het midden in uniform is waarschijnlijk Jac.Pronk ,de man rechts in uniform is de schipper Arie Krijn Groen. Waarschijnlijk is de man links in de achterste rij, met bril, ene Westerduin. Jan.
Klopt. De man in het midden is Jaap Pronk. Was m'n buurman. De man direct links van Cor den Dulk ( Danser) is volgens mijn de schipper/eigenaar van het Pepsi Cola vletje Kan zo gauw geen foto vinden van dat vletje K
|
|
« Laatste verandering: 08-03-2013, 12:04:06 door Knorhaan »
|
|
Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #246 Gepost op: 08-03-2013, 12:38:18 » |
|
ja dat is Aai de Loos.
|
|
|
|
bomme
Gast
|
|
« Antwoord #247 Gepost op: 08-03-2013, 13:25:04 » |
|
Indienststelling De Casparis, Scheveningen 1962 Links op de foto dir.H.Th de Booy, 5e van links is Cor den Dulk ( Danser), man in het midden in uniform is waarschijnlijk Jac.Pronk ,de man rechts in uniform is de schipper Arie Krijn Groen. Waarschijnlijk is de man links in de achterste rij, met bril, ene Westerduin. Jan.
Klopt. De man in het midden is Jaap Pronk. Was m'n buurman. De man direct links van Cor den Dulk ( Danser) is volgens mijn de schipper/eigenaar van het Pepsi Cola vletje Kan zo gauw geen foto vinden van dat vletje K Kon ook wel mijn buurman geweest zijn, ligt er aan in welke straat die woonde. Ik dacht Pluvierstraat of Markenseplein Fred
|
|
|
|
|
|
|
|
Knorhaan
Schipper
|
|
« Antwoord #249 Gepost op: 08-03-2013, 16:56:52 » |
|
Klopt. De man in het midden is Jaap Pronk. Was m'n buurman. De man direct links van Cor den Dulk ( Danser) is volgens mijn de schipper/eigenaar van het Pepsi Cola vletje Kan zo gauw geen foto vinden van dat vletje K Kon ook wel mijn buurman geweest zijn, ligt er aan in welke straat die woonde. Ik dacht Pluvierstraat of Markenseplein Fred Dat denk ik niet. Bij mijn weten heeft Jaap Pronk altijd op het dorp gewoond, op 200 meter afstand van Cor den Dulk ( Danser) De dochter van Jaap; Annie heeft wel in Duindorp gewoond. Ze had een wasserette in de Tesselsestraat. K
|
|
|
|
Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
|
|
|
|
bomme
Gast
|
|
« Antwoord #251 Gepost op: 09-03-2013, 16:54:09 » |
|
Fred woonde jij in het derde portiek vanaf de Schiermonnikoogsestraat aan het rijtje van kapper Kiens of/ook Ben? B@rtW.
Ja dat klopt maar ik heb ook aan de andere kant van de Schiermonnikoogsestraat gewoond tweede portiek. Fred
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|