|
|
omaduck
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 17-12-2006, 11:40:22 » |
|
klein dochter nellie kuiper dochter van gerard kuiper dit zijn ook mijn groot ouders wij woonde het laast op het eiland helling weg afz ook een kleindochter
|
|
|
|
|
|
|
arro
Gast
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 17-12-2006, 17:30:06 » |
|
Ja dit is ook mijn opa en opoe want zo heette je oma vroeger he? Ik ben een kleinzoon van piet kuiper en klazina rozendaal hun dochter Sientje Kuiper,die getrouwd was met Arie Roeleveld en woonachtzaam op de kranenburgseweg (eiland) en later naar de pluvierstraat verhuist. Een kleinzoon Arie Roeleveld
|
|
« Laatste verandering: 05-03-2007, 18:21:32 door arro »
|
|
|
|
|
maina
Gast
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 01-01-2007, 20:27:37 » |
|
hallo ik ben een achterkleindochter mijn opa hete gerard kuiper mijn vader was een zoon van gerard kuiper en hete arie kuiper en ik ben een dochter van arie kuiper en ik heet ina kuiper
gr. een achterkleindochter
|
|
« Laatste verandering: 01-01-2007, 21:15:53 door maina »
|
|
|
|
|
arro
Gast
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 05-03-2007, 18:28:00 » |
|
Hallo Ina . Je zal mij niet meer kennen maar ik ben Arie Roeleveld,je heb bij mij nog op schoot gezeten ,ik was nl. een neef van je vader en samen hebben wij nog gekampeerd. En op de drumband metro gezeten. groetjes. Arie Roeleveld
|
|
|
|
|
|
|
maina
Gast
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 06-03-2007, 19:46:30 » |
|
hallo arie ik kan je niet voor de dag houden maar ik weet van me vader dat hij had het altijd over kamperen op de fiets en ik kan me ook zelf de metro voor me halen ik zou het leuk vinden om het kontakt te hebben als u het ook wilt ik hoor het wel groetjes ina kuiper
|
|
|
|
|
|
|
|
drogersdijk
Gast
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 21-05-2007, 17:27:59 » |
|
Hallo Ina . Je zal mij niet meer kennen maar ik ben Arie Roeleveld,je heb bij mij nog op schoot gezeten ,ik was nl. een neef van je vader en samen hebben wij nog gekampeerd. En op de drumband metro gezeten. groetjes. Arie Roeleveld
Beste Arie, Wanneer is jouw vader geboren en wie waren zijn ouders.? Groet Jacobus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arro
Gast
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 02-06-2007, 15:20:22 » |
|
Beste Arie, Wanneer is jouw vader geboren en wie waren zijn ouders.? Groet Jacobus [/ Beste Jacobus ik moest even uitzoeken hoe dat werkte met antwoorden maar heb het ontdekt, ik ben arie roeleveld en mijn vader heete ook arie roeleveld dat was een zoon van jan roeleveld van de pekelharing was melkboer bij de sierkan,ik ben dus ai van ai van jannne van wullemme van de pekelharing mijn opoe van vaderskant was petronella roeleveld- taal van de advocaat geboortedatums weet ik niet moet ik mijn moeder vragen die komt vanavond bij mij,is ook al 87.en dat is een dochter van die piet kuiper,van 1884. Maar ik heb dat hele verhaal van de vrouw van kuiper rozendaal gelezen maar dat kan ik niet meer vinden,heb jij dat misschien voor mij?groeten Arie Roeleveld
|
|
|
|
|
|
|
maina
Gast
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 02-06-2007, 16:31:01 » |
|
tante marie was mijn oma tante nel wat een weer een leuke foto van mijn vader die er onder staat
|
|
|
|
|
|
|