|
|
|
|
|
|
|
Daan
Gast
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 17-04-2007, 23:19:01 » |
|
Het blijft een eng gezicht als je naar het zuiderhoofd fietst, dat hele terrein leeg. Je kan vanaf het spuisluisje de Arca al zien liggen, was vróger nooit zo.
Hier nog 2 foto'tjes van de Maersk Anglia binnenkomend vanaf het stille strandje gezien en voor de laatste keer uitgaand gezien vanaf een mijltje buitengaats.
Grt. Daan
|
|
|
|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #113 Gepost op: 17-04-2007, 23:58:25 » |
|
Nee hoor Gert-Jan
Realisties is niet negatief. Maar zeg nou zelf zijn we niet veel erg veel kwijt geraakt op Scheveningen. En weet wel ik hou van Scheveningen en als ik over de havens loopt mis ik veel uit m'n jongens jaren maar dat hebben we volgens mij allemaal van onze generatie. Scheveningen Leeft
Witkwast
Maak je dat nu alleen op Scheveningen mee Gebeurt dat niet overal. Het klokje tikt gewoon door en daar werken we allemaal aan mee. Jij wil de klok stil zetten, dat is helaas nog niemand gelukt. K
|
|
|
|
|
|
|
Cor
Gast
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: 18-04-2007, 07:31:25 » |
|
Realietijd Heb hem zien komen, koeien groenten fruit woonde op het eiland moesten vertrekken ( veel verzet ) nu zij vertokken zijn kaalslag achterlatend was ook weer verzet maar vooruit kijkend wat komt er voor terug ? woningen ? ze zullen onbetaalbaar worden bedrijven ? visserij is al verdrongen door pleziervaart wie zijn uiteindelijk de dupe, oud eilanders de gewone man komt daar niet meer terug zelfs duindorp ( wat begon met sociale woningbouw ) word voor veel mensen al moeilijk betaalbaar nu maar afwachten wat Den Haag beslist zal wel weer op verzet stuiten
gr Cor ( oud eilander )
|
|
|
|
|
|
|
|
Cor
Gast
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 19-04-2007, 07:19:21 » |
|
Ik wil absoluut de klok niet stil zetten, Zoals ik al eerder aangaf de havens hadden mee moeten groeien En juist dat is stil blijven staan ! En natuurlijk heb ik ook jeugd sentiment en vind het vreselijk dat alles wat een beetje cultuur heeft wordt afgebroken. Ik zie mezelf niet op een paard naar m'n werk gaan, maar maak rustig gebruik van een hedendaags vervoer middel. In Zeeland zijn klein vissersplaatjes die meer visserij schepen aantrekken dan Scheveningen en dat is vooruit denken, de economie naar je toe trekken en niet tegenhouden. Let wel het gelag moeten wij als burger betalen.
Witkwast
Hoi Aad je hebt helemaal gelijk ik denk ook dat iedere generatie hier tegen aanloopt je jeugd komt nooit terug gr Cor
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 29-04-2007, 17:40:33 » |
|
Vandaag ff een paar uur in Maassluis geweest, een beetje kuieren langs de waterweg. Je ziet dan nog eens wat
|
|
|
|
|
|