PietEs zou binnen deze "Vraag-en-Antwoord"-site een eigen parallel-topic kunnen hebben, die door eenieder wel kan worden
gelezen, maar niet
geschreven.
ik vermoed echter, dat voor Piet zoiets een gepasseerd station zal blijken (hetgeen natuurlijk onjuist is)
en dat hij zich mateloos zal blijven ergeren aan mensen, die op de parallel-topic commentaar zullen leveren.
Het mooie van een forum is juist dat je op elkaar kunt reageren. De som der delen is dan meer dan alle delen apart. Dat is een meerwaarde en dat is op dit forum meermaals gebleken.
Het nadeel van elektronisch kommuniseren kan zijn dat er te snel en te heftig wordt gereageerd. Je ziet je partner/tegenstander niet en kunt o.a. zijn lichaamstaal niet meenemen in je reaktie.
Daarom gaat elektronisch kommuniseren ook vaak uit de bocht. Ook op dit forum gebeurde/gebeurt dit helaas af en toe.
Duidelijk is dat Piet S. helaas niet om kan gaan met dit medium.
Ik dank een ieder die reageerde op mijn verzoek in een PB aan mij aan te geven waar ik in deze draad uit de bocht zou zijn gegaan. Dit was voor mij zeer verhelderend en bevestigde mijn beeld van Piet S. en zijn werk.
Een samenvatting van die PB's hier zou alleen maar weer de vlam in de pan doen schieten. Daar zie ik dus vanaf.
Van mij mag Piet S. van alles schrijven. Maar hij moet zich wel realiseren dat als hij op publieke wijze eer wil behalen, hij ook de publieke (gefundeerde) kritiek moet aksepteren. Het eeen gaat niet zonder het andere.