|
Wybe-M2
Gast
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 18-01-2012, 16:03:35 » |
|
....., zouden er nog wel echte Scheveningers wonen? Oh jee, krijgen we voor de honderdentwaalfde keer de diskussie weer ' Wanneer ben je een echte Scheveninger? '.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wybe-M2
Gast
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 18-01-2012, 18:12:15 » |
|
....... maar je ken mij niet wijs maken dat de meeste Scheveningers tegen een vuurtoren zijn die rondom schijnt. Tuurlijk niet. En anders gaan ze maar in Drenthe wonen (Daar heb je weer andere lokale ongemakken).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter.rog
Gast
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 19-01-2012, 10:19:47 » |
|
hij dacht natuurlijk............. beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaaldmaar dan moet hij na die halve keer natuurlijk niet als een pontonnier dóórdenderen. want dan zit hij in no time helemaal in Drenthe, waarvan Wybe stelt dat hier lokale ongemakken zijn. xou niet weten welke.... zeker niet aambeien als lokale ongemak, want die hebben we hier niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
GerardKnoester
Gast
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 19-01-2012, 11:40:46 » |
|
|
|
|
|
|
witkwast
Schipper
Leer v. gisteren Droom v. morgen Maar leef vandaag
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 20-01-2012, 22:33:07 » |
|
Norder attet liever zoh ezien Moet ie wel kopers hebben Landhoofd C staat ook nog steeds leeg er wonen geloof ik 3 huishoudens c.q. gezinnen. Die woondden eerst in de Olienberg maar hadden last v/h licht
|
|
|
|
|
|
|
Jan Canuck
Gast
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 22-01-2012, 01:42:06 » |
|
Er is weer iemand op het oorlogspad. En hij is nog laf ookBeste Schub, Als ik een steen in de vijver gooi dan neem ik daar de volledige verantwoordelijkheid voor. Als u daar vervolgens op mijn conto een (hand)granaat achteraan gooit is dat een verantwoordelijkheid die ik niet met u wens of hoef te delen. Is dat laf? Gr. Vierboet. Diepzinnig uitgedrukt...
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 22-01-2012, 09:28:35 » |
|
Er is weer iemand op het oorlogspad. En hij is nog laf ookBeste Schub, Als ik een steen in de vijver gooi dan neem ik daar de volledige verantwoordelijkheid voor. Als u daar vervolgens op mijn conto een (hand)granaat achteraan gooit is dat een verantwoordelijkheid die ik niet met u wens of hoef te delen. Is dat laf? Gr. Vierboet. Heb je over dit antwoord 4 dagen moeten nadenken> Ik heb je naam ook niet genoemd, een voorwaarde om op iemands conto te kunnen schrijven. Gr. Schub
|
|
|
|
|
|
|