|
Leo V
Gast
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: 31-05-2011, 16:08:32 » |
|
Ja Peter dat ga je krijgen als er dan een liedje van wordt gemaakt. Dan voeg je de daad maar bij het woord . Hou het vandaag maar weer rustig morgen weer werken. Nu maar hopen dat Scheveningen wint om nog een kansje te behouden voor promotie. gr leol
|
|
|
|
|
|
|
|
Leo V
Gast
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: 02-06-2011, 16:51:09 » |
|
Is jammer Scheveningen verloren hopen dan maar op volgend seizoen. Zo ga nu weer lekker de tuin in met een drankje (niet te veel moet morgen weer werken ). groeten Leo
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 02-06-2011, 17:59:01 » |
|
goeie middag allemaal doe rustig aan leo zoals je weet de kater komt later en oei oei dat duurt veel langer dat de weg is als vroeger scheveningen het niet gehaald misschien moet je daar nog blij om wezen ook lange reizen als je uit moet spelen en misschien weer andereeisen van de knvb wat de vereniging weer een heleboel geld gaat kosten pk zit je ook in de tuin of in de strandtent en waar zit nel op het terras in harlingen heb net effe in de keizerstraat gezetten was ook wel gezelligga nu de hond uitlaten en eten en vanavond weer terug gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 02-06-2011, 18:45:22 » |
|
de nieuwe haring is er al nel hoor verschillende verhalen de een zegt ze zijn goed en de ander zegt ze zijn slecht nu heb ik een partij zien legen die was ecct schaal leken wel iele en andere die zeggen ze zijn lekker vet dus afwachten gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
Aai de Faai
Gast
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 03-06-2011, 21:36:27 » |
|
Beste Nel, Ondanks alle nare dingen, toch gecondoleerd hoor en sterkte! Het is en blijft nu eenmaal geen leuke gebeurtenis! Groetjes Mieke
|
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: 04-06-2011, 00:15:35 » |
|
hoi allemaal nel gecondoleerd het blijft toch een rot gebeurtenis maar 97 is een mooie leeftijd sterktein ieder geval gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
Leo V
Gast
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 05-06-2011, 11:22:41 » |
|
Ondanks alles Nel toch gecondoleerd.
mvg Leo
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 05-06-2011, 16:26:41 » |
|
hai boys and girls zag net op teletekst dat er in arnhem hoosbuien waren en wateroverlast ja het is een tijd droog geweest en er zal nu wel eeen tijdje regen komen we zullen wel zien doe lekker rustig aan nel kalm aan dan breekt het lijntje niet wat het eten betreft houw ik he zondags op de chinees of pizza leker makkelijk verder niet veel te melden dus de groetjes allemaal jochem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aai de Faai
Gast
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 05-06-2011, 22:21:01 » |
|
Hallo Nel en andere Pleiners, Je hebt gelijk Nel, dat kwam vroeger niet voor! Het mos niet magge! Grappig dat jij al op het plein woonde toen ik geboren werd in de Kenaustraat 45! Toen ik een jaar of 5 was zijn we verhuisd naar de Nieuwe Laantjes. Een zus van mijn vader heeft nog jaren in de Kenaustraat gewoond op nummer 25 ze had 6 dochters en een zoon, 1 van de meisjes had polio, misschien ken je ze wel? Ze heette Kools. Maar wat een geld voor zo,n woning op het plein! Mijn vader heeft ooit eens de kans gehad in de Kenaustraat een heel pand over te kopen voor 2 duizend gulden! Hij dorst het toen niet aan, maar had hij het maar wel gedaan! Groetjes Mieke
|
|
|
|
|
|
|