demarico
Gast
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 30-05-2006, 10:06:21 » |
|
Goeie morgen Dirk mooi schilder stukje,allemaal vergane glorie gr.Cor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wybe van der Wal
Gast
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 11-06-2006, 22:56:10 » |
|
Ik vond op marktplaats een schilderij van H.A. Jaarsma te koop. De in Den Helder 'beroemde' schilder. Ze zitten nu al op E 1.100 voor een schilderij van ? x ? cm plus lijst uit 1948. Ik vind het een hoop geld, het is wel zo ongeveer de handelswaarde.
|
|
|
|
|
|
|
Wybe van der Wal
Gast
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 13-06-2006, 16:19:34 » |
|
Demarico/Cor bedankt voor je reactie.
Jaarsma's zijn gewild. De man kon schildedren en als zeeloods wist hij goed de zee/luchten neer te zetten. Zijn schilderijen worden steeds duurder. Gelukkig dat ik mijn Jaarsma, Redding van de Renown, zie onder reddingboten, voor heel wat minder kon verkrijgen. Ze waren blij dat het schilderij bij een liefhebber terechtkwam en hadden al 'zakelijke' (en hogere) biedingen afgeslagen.
Trouwens ze hadden niet te klagen. 30 jaar geleden mochten ze het schilderij bij een zolderopruiming voor niets meenemen en nu vingen ze toch nog een leuk bedrag.
't Zou wel leuk zijn als iemand eens bij ging houden welke schilderijen er allemaal door Jaarsma gemaakt zijn. Het moeten er zeer veel zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 23-07-2006, 10:44:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
demarico
Gast
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 22-09-2007, 19:45:08 » |
|
Goeie avond Rinus ja tekend zo maar wat we hebben tijd genoeg,het is wel leuk om te doen prettige avond verder gr.Cor
|
|
|
|
|
|
|