|
|
|
Jan Jansen
Gast
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: 11-07-2007, 21:39:45 » |
|
Bij die schar in Oban K
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: 12-07-2007, 12:30:31 » |
|
De Togo legt in Oban komt er net van af heb ff met me ouwe klas genoot gesproken Leo v/d Harst was ff leuk, ik heb wat foto's maar kan ze niet op de site zetten ze zijn te groot
gr Maart
.. is dat Leo van der Harst... woonde hij vroeger op het dr Vissersplein... zoja ...zit hij nog bij het loodswezen.....alles goed met hem?
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 12-07-2007, 19:07:48 » |
|
Dat is hem hij woont er weer vertelde hij mij of hij nog met het loodswezen betwijfel ik hij is als schipper op de Togo,had hem 45 jaar niet meer gezien en dan kom je hier mekaar tegen
gr Maart
... Leuk Maart om hem te zien na zo'n lange tijd. Ik zag dat je problemen heb met het klein maken van foto's.
Het is heel simpel (als je het weet). Je zit een foto die je will verkleinen op je desktop (ik neem aan dat je een PC heeft die engels lult!
go to start. Klik at programs. Choice : Accessories ,, : Paint. ,, : File. ;; : Open ga naar je fototje op je desktop.. klik open ga naar Image. klik at stretch/ skew
Dan ga je van 100% naar zegmaar 50%. Je kan dan het beste die foto opslaan (save as a_ maart als het een foto van jezelf is. dan heb je twie foto's van je zelf op je desktop staan. Als je dan met je rechter muis op de foto klikt zie je onderaan van de window properties klik dan kan je zien hoe groot de foto is.... dan al met al kan je gelang de resolutie de foto zo klein mogelijk maken ... met te mailen gaat dit dan ook sneller.
MVG reuzekee (teun Visser)
|
|
|
|
|
|
|
limanda
Gast
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: 12-07-2007, 19:25:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
reuzekee
Gast
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 12-07-2007, 19:31:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
limanda
Gast
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 12-07-2007, 20:40:00 » |
|
hoi Teun alles goed hier hoor en rustig aan de haven niks te beleven maar ik heb het de laatste tijd best wel druk met solliciteren en gesprekken enzo had ook geen tijd voor de gul maar we gaan er nu een paar dagen tussenuit want t word mooi weertje 30 gr geeft ie door voor t weekend oke Teun ik zie je wel weer aan de haven de groetjes Piet ps je foto,s waren mooi Teun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|