|
|
|
Knorhaan
Schipper
|
|
« Antwoord #993 Gepost op: 20-02-2015, 16:23:05 » |
|
Hallo Dirk, je moet dat balletje voortaan niet meer zo hoog opgooien. Op al de andere foto's ( Sch-107) heeft hij een andere koelkast en een buitenbrug dus dan zou hij na de oorlog 2 x verbouwd zijn. Een schilder had vandaag de dag gewoon Scheveningen op z'n kont gezet met als thuishaven Den Haag eronder . Witkwast ik neem aan dat ze niet eerst de ramen dicht spijkeren en dan gaan "ofsnijen ". Gr. Jan. Beste Jan, ik heb 2 opties genoemd afsnijen of graaien .' maar wanneer het ook is maakt mij niet uit maar wel dat de ramen afgetimmerd zijn. Gezichtsbedrog omdat de foto zo donker is. De logger is nog volop in bedrijf K
|
|
|
|
Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
|
|
|
zier
Schipper
wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere
|
|
« Antwoord #994 Gepost op: 20-02-2015, 16:31:26 » |
|
De foto van de 107 aan het zien is het de tijd van onder de engelse wal met al die haring op de kaai. Dat de ramen dicht gespijkerd zijn zou wel kenne, ik heriner me nog wel de winter van 54-55 as we dan uit de avondschool kwamen om een uur of 10 dan op de fiets langs de haven en was er altijd wel wat te doen ,als de 54 an de markt lag gooide we een zootje ramen in of bij dirk otedome een zooitje straatstenen aan dek,of we gingen een vuurpeil halen op de stella artur en stakken die achter de oude markt af ,we zijn toen gestopt door dat de laatste dwars door de vismarkt ging,nu lagen we daar niet waker van maar een paar seconden er voor was er eenvent gepasseerd op een brommer en daar schrokken we wel van,en de politie was druk aan het zoeken naar ons.
Dus toen had je al hangjongeren,dus kan ik nu best begrijpen dat als ze je toen te pakken kregen dat ze je helemaal lek schopten,want nu zou je dat helemaal doen nu zelfs dubbel op want negen van de tien zijn het g..t.n n,,k.rs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post Boy