|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #211 Gepost op: 31-10-2009, 18:00:59 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic
|
|
|
|
gerard1941
Gast
|
|
« Antwoord #212 Gepost op: 31-10-2009, 18:38:46 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic cor volgens mij heb die er wel opgestaan gr gerard
|
|
|
|
|
|
|
gerard1941
Gast
|
|
« Antwoord #213 Gepost op: 31-10-2009, 18:41:55 » |
|
hallo ben en rinus het is me gelukt om de foto te verkleinen,kon het gewoon niet hebben dat het niet lukte kijk maar of je ze herkend gr gerard de foto is wel wat wazig,misschien kan iemand het verbeteren
Gerard,volgens mij sta jij er nu bij...dus Gerard Kuiper,Krein Harteveld.Wout v d Toorn,Ben Turfboer,Aad de Bruin en Aat Verbaan.helmaal goed dicky je mag door naar de volgende ronde is wel wazig ,maar je kan je kan wel zien wie het zijn groetjes gerard
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #214 Gepost op: 31-10-2009, 18:49:49 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic cor volgens mij heb die er wel opgestaan gr gerard Dan is het maar goed dat ik dit heb opgeslagen
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #215 Gepost op: 31-10-2009, 19:24:08 » |
|
Hallo allemaal,
Even over het lijstje met namen...dat zal voor velen ook weer anders zijn
ik zelf heb b.v van 1955 t/m 1965 op Hellingweg 18 gewoond...een klein voorbeeld in die tijd dat ik er gewoond heb waren op nr.17 eerst de Fam.
Harteveld later naar de zeesluisweg verhuisd,daarna de Fam. Zoutenbier
onze buren...en op nr.19 eerst de Fam.Kuiper daarna kwam de Fam.Koppers
dus dat is voor iedereen verschillend...
Gr.Dicky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #218 Gepost op: 31-10-2009, 19:46:25 » |
|
die op de kranenburg weg hete de goede man of jongen leen die woont nu op de pluvierstraat henk
|
|
|
|
|
|
|
Ben.turfboer
Gast
|
|
« Antwoord #219 Gepost op: 01-11-2009, 00:50:43 » |
|
En ik mist op de Kranenburgweg de nummer 218 en daar woonde de Fam. J . Turfboer, en verder ook de fam. Klapwijk ,de Heyer, en op de Gordingweg de Fam Bron . Krul , de Roode , v. d. Zwan . ik zal na nog even geslapen te hebben nog meer op schrijven wat ik mij nog kan herrinneren.
Groet , Ben
|
|
« Laatste verandering: 01-11-2009, 00:54:05 door Ben.turfboer »
|
|
|
|
|
G.Z.V.
Schipper
Een "Eilander" blijf je voor altijd.
|
|
« Antwoord #220 Gepost op: 01-11-2009, 18:25:27 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic Deze stond vorige week wel op deze topic, ik had hem er zelf opgezet, maar omdat er bijna geen enkele reactie op kwam heb ik hem er maar weer af gehaald. gzv ( Dat lijstje is van mij, en ik vroeg om eventuele aanvulling van andere omdat je alleen ook niet alles kan weten. Betreffende de bewoners in die tijd.)
|
IVMVEBWL
|
|
|
|
Cor
Gast
|
|
« Antwoord #222 Gepost op: 03-11-2009, 07:09:44 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic cor volgens mij heb die er wel opgestaan gr gerard Dan is het maar goed dat ik dit heb opgeslagen Hoi luitjes leuk dat er weer leven in komt,de lijst met namen brengt weer een hoop boven water,ben zelf rond 51 op de steigerweg komen wonen ( tot de sloop ) heb veel mensen zien komen en gaan,heb wat aanvullingen voor de steigerweg 1 Schaap later Bosman 3 Kuiper later v/d Zwan 5 Pop later Voois 13 gr ouders van Pop later Strikwerda 15 Spaans 17 Plugge gr Cor Cor,
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #223 Gepost op: 03-11-2009, 09:31:12 » |
|
Leen bedoelde jij deze, zo ja die stond hier niet op de topic Deze stond vorige week wel op deze topic, ik had hem er zelf opgezet, maar omdat er bijna geen enkele reactie op kwam heb ik hem er maar weer af gehaald. gzv ( Dat lijstje is van mij, en ik vroeg om eventuele aanvulling van andere omdat je alleen ook niet alles kan weten. Betreffende de bewoners in die tijd.) Sorry gzv ik dacht dus verkeerd.
|
|
|
|
|
|
|
C. Bal
Gast
|
|
« Antwoord #224 Gepost op: 03-11-2009, 09:35:26 » |