|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #392 Gepost op: 28-05-2012, 16:15:01 » |
|
goedemiddag allemaal. Ik ben in het verleden wel tig keren dat straatje voorbij gelopenen en nooit naar de naam gekeken. had mijn ogen denk ik ergens anders opgericht. Nel
|
|
« Laatste verandering: 28-05-2012, 16:26:21 door konecaan »
|
|
|
|
|
|
|
jochem
Gast
|
|
« Antwoord #395 Gepost op: 29-05-2012, 14:36:02 » |
|
ha die pleiners zo zie je maar witkwast er wordt niet veel gesproken over vlaggetjesdag maar het leeft toch nog onder de pleiners weet ook precies wie je ben je woont naast hans spaans of niet soms peet die palingboer is dat daar langs die vaart richting hoogmade of zo daar zat ook een palingrokerij volgens mij? nel doe ze de groetten in de heimat we zien je vanzelf weer gr jochem
|
|
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #396 Gepost op: 29-05-2012, 15:57:35 » |
|
Hallo Allemaal. Jochem wij zijn er nog , ik had mij in de datum vergist het wordt een week later. het is hier lekker weer Zon, windje en niet zo warm. komen net uit Hardegarijp/Leeuwarden en dan is het warm in de Auto. Het is jaren geleden dat ik vlaggetjesdag heb gezien, Ach, wie weet, Ik wordt honderd dus nog tijd zat om naar scheveningen te komen. groetjes nel.
|
|
|
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #398 Gepost op: 30-05-2012, 08:57:54 » |
|
Goedemorgen! Als vlaggetjesdag voorbij is en U verveelt zich kunt U eens kijken op www.pietvankekem.nl ziet U heel veel van Harlingen, de havens,boten , oude huizen van 16 en 1700, U kunt ook nog de Betuwe en buitenland bezoeken. Veel kijk plezier en een fijne dag. liefs Nel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kootje
Gast
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: 08-06-2012, 21:19:52 » |
|
Hallo Pleiners en niet pleiners. mijn man heeft 2 haringkjes gekocht voor mij (hij lust ze niet) bij de Urker in Harlingen en waren lekker, nu moet ik ze gaan proeven in scheveningen , zouden ze lekkerder zijn ?dat moet ik proberen, maar tegen die tijd zijn ze belegen.Wat een storm hebben wij hier, de grote tuinparasols liggen plat ondanks dat er straattegels op de voet lagen, de planten van de tafel gewaait, de esdoorn takjes van geknakt, zonde hoor.En voor de rest knap ik op. ben door mijn rug gegaan, Nel moest zo nodig de gordijnen er af halen en wassen, en dat is mijn straf (grapje) ze zijn weer schoon, ik kan weer zitten en op 1 zij liggen dus het schiet lekker op, met de kerst is het over. fijne Voetbalavond, dagen, weken, ik kijk wel film. lieve groet Nel.
|
|
|
|
|
|
|