vreemdeling
Schipper
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 08-07-2009, 08:07:03 » |
|
Beste Vierboet,
Ik denk dat u gelijk heeft. Het zijn geen verschillende bevolkingsgroepen, maar onderling hebben zij wel andere denk patronen. Was ook al het geval voor de oorlog. Je had in Duindorp zelfs 6 scholen . 2 Hervormd origine 1 Gereformeerd 1 Ger. Gem 1 Openbaar 1 R.K. Gegevens Volgens mijn vrouw, geboren in de Markensestraat. Ondeling werd door de kinderen al leuze geschreeuw.
Katholiek........ Elastiek Protestast.......Olifant Openbaar ,,,,,,, Klapcigaar.
Zier, Wij konden ook naar het Westbroekpark of de Eendenvijver gaan. Wilde je dan je scheepje naar de overkant ;aten zeilen, dan moest je wel een verschrikkelijk eind omlopen of ze kwamen vast te zitten in het eendenkroost.
In ga er een paar dagen uit. Op mijn oude dag mantelzorg verlenen.
gr. Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeester
Gast
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 08-07-2009, 15:39:35 » |
|
|
|
« Laatste verandering: 08-07-2009, 15:41:11 door Zeester »
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 08-07-2009, 18:31:50 » |
|
dat bedoel ik nou schub,nu weten we nog niet wie je bedoelden,als ik het zeg weet je het bedeen hoef je niet meer te vragen wie bedoel je nou.
een voorbeeld:onderlaas noemde dirk de namen van personen op een foto en vernoemde teun de dulk,dat zei mijn niet veel want er zijn er zo veel van maar der is maar 1 teun de slof.
daarom een 2de van naam is veel gemakelijker. zier
Zier, ik had het beestje ook bij de naam kunnen noemen, dan had Rinus weer boze pbtjes gehad en had hij berichten moeten verwijderen. Jij weet hoe ik over die klanten denk, maar ik heb hier inmiddels wel geleerd dat je niet alles kan schrijven,zonder dat je gedonder krijgt of dat Rinus daar gedonder over krijgt. Schub
|
|
|
|
|
|
|
De spienet
Gast
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 08-07-2009, 19:05:05 » |
|
nou we toch hier zitten schub zou jij die andere voor the time being terug willen zz henk
|
|
|
|
|
|
|
schubbereet
Gast
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 08-07-2009, 20:03:45 » |
|
Groetjes Hans Willem. Ha die Willem, alles wel man
|
|
|
|
|
|
|
Zeester
Gast
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 08-07-2009, 20:29:07 » |
|
Groetjes Hans Willem. Ha die Willem, alles wel man jawel Hans alles zuiver hoor. met jou ook hoop ik. bijna iedereen gezien met Vlaggtjesdag........behalve je raadt het al Groetjes Willem.
|
|
|
|
|
|
|
|
dicky
Gast
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 08-07-2009, 20:36:45 » |
|
Even een vraagje...over de r.k.school in duindorp...waar stond die
kan het me niet herinneren...of was die onder de openbare school in de tesselsestraat?
heb zelf niet in duindorp gewoond...maar ik zat er wel op school (tweede thabor).
gr.Dicky
|
|
|
|
|
|
|
Vierboet
Gast
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 08-07-2009, 21:25:02 » |
|
Voor alle duidelijkheid: Ik doelde op de autochtone scheveningse bevolking. Niets meer en niets minder.
Vierboet.
|
|
|
|
|
|
|
|