Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
03-05-2024, 16:55:07
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Dit forum is gesloten en gaat verder bij "wie wat waar" onder de naam Cafeetje. http://www.scheveningen-centrum.nl/yabbse/index.php?board=31.0

+ 
|-+  Café "Pluk de dag"
| |-+  Café Pluk de dag
| | |-+  Div. Zeemans Huis ontmoetingen
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omlaag Print
Auteur Topic: Div. Zeemans Huis ontmoetingen  (gelezen 120344 keer)
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #100 Gepost op: 14-02-2015, 20:26:39 »

Was erg gezellig van middag, helaas was het voor mij lang gnoeg . Kan nog steeds niet de energie op brengen om het langer vol te houden . Ik weet het aan de buiten kant zie je niet aan mij maar ik voel het wel.. Ben wel blij dat ik jullie weer even gezien te hebben.   I LOVE YOU I LOVE YOU
Gelogd
kleindochter
Grote drinker
***
Berichten: 358


wat is 't toch fijn om weer in scheveningen te zyn


Bekijk profiel
« Antwoord #101 Gepost op: 15-02-2015, 10:03:52 »

Vond ik ook, Aat goed van je dat je toch gekomen bent en het was inderdaad weer gezellig,
Hans had lekker gekookt bedankt voor al je moeite, was weer toppie Grin Grin   Dance Muziek man   en niet te vergeten ook Dick en Sonja natuurlijk voor de hapjes! Jammer dat Lyda er niet bij kon zijn! Beterschap hè!

O,ja Jaap, ik blijk toch een azerty te hebben, het schijnt dat je bij de instellingen op je pc het om kan zetten als de letters anders verschijnen. Zelf heb ik er nooit moeite mee gehad, maar het is hier inderdaad standaard in Belgie.

Het zonnetje schijnt hier al weer, dus wordt weer een mooie dag, geniet ervan panden  Dance Muziek man

p.s.de gitaarspeler heeft er vandaag geen zin in   Shocked Muziek man
« Laatste verandering: 15-02-2015, 10:05:44 door kleindochter » Gelogd
Dicky
Zuiplap
****
Berichten: 617


Als je nergens op rekent,valt er nooit iets tegen


Bekijk profiel
« Antwoord #102 Gepost op: 15-02-2015, 12:56:25 »

Een mooie zonnige zondag,het is nog frisjes...maar toch al een beetje een voorjaars gevoel Dance

Was weer even gezellig gister...en de Lasagne was overheerlijk...de Complimenten

aan het kookteam Cool Proost Muziek man nog een fijne zondag verder Kiss
Gelogd

De beste manier om vrienden te maken is er een te zijn!
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #103 Gepost op: 15-02-2015, 14:15:48 »

Voorjaar  Muziek man Muziek man Muziek man Muziek man
Zo, alles is weer schoon en opgeruimd. Ik Had het geweldig naar me zin gisteren, was beren gezellig, leuk dat Aad er nog even bij kon zijn, ook de nieuwkomers paste aardig in de groep, leuk kennis te maken.
Iedereen weer veilig thuisgekomen hoop ik? Op de Westduinweg was een ernstig ongeluk gebeurd. We zijn maar mensen van een dag eigenlijk. Zeemanshuis, hartelijk dank voor de gezellige sfeer en voor de lekkere hapjes Kiss Kiss

We zien al weer uit naar de volgende keer. Voor mij zal 21 maart uitkomen.
Iemand nog suggesties wat we nu gaan klaar maken?
Misschien hapjes dag? En dat ieder van ons een klein hapje maakt?

Hoor het wel. Kiss Kiss 


* 14-02-2015-01.jpg (197.63 KB, 800x449 - bekeken 1293 keer.)

* 14-02-2015-02.jpg (200.4 KB, 800x449 - bekeken 1187 keer.)

* 14-02-2015-03.jpg (187.53 KB, 800x449 - bekeken 1349 keer.)
« Laatste verandering: 15-02-2015, 14:20:33 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #104 Gepost op: 15-02-2015, 21:30:42 »

Beste Johan , zie er op je foto's  mooi bruin uit met mooi zilvergrijs haar maar als ik thuis in de spiegel kijk, dan mis ik die bronse kleur.   Dance Dance ; ; Cheesy Cool
Gelogd
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #105 Gepost op: 16-02-2015, 09:41:41 »

Die missen we allemaal Aad Grin eerst maar voorjaar worden dan komt die kleur van zelf weer Grin Maar goed, alle gekheid op een stokje. Je hebt aardig wat probleempjes en dat eist wel zo zijn tool. Daarom zijn wij al blij dar je er maar een uurtje erbij kon zijn. En dat geld eigenlijk voor ons allemaal. Naar maten we ouder worden en ons lichaam ons steeds meer in de steek laat, is het steeds meer slikken. Ze hebben ons een veels te leuke oudedag voorgeschoteld die bij vele niet haalbaar is. En dan heb ik het niet over de vrouwen, die hebben heel hun leven al met kwaaltjes te maken gehad en naarmate ze ouder worden verdwijnen er vele van. Wij mannen hebben daar geen last van gehad, maar wij krijgen die pas op latere leeftijd en dan valt dat veel meer tegen, omdat wij niks gewend zijn. Dat is ook mijn motor om met elkaar leuke dingen te blijven doen, zolang ik het nog kan en het nog leuk is om te doen. Wat alles hoe schoon ook, zal éénmaal vergaan.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #106 Gepost op: 20-03-2015, 18:55:11 »

  Nou ik kan jullie mede delen dat de brons kleur terug is . Cool Cool     
Gelogd
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #107 Gepost op: 20-03-2015, 23:21:15 »

 Grin Grin
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #108 Gepost op: 29-06-2015, 07:29:14 »

Beste Johan , zie er op je foto's  mooi bruin uit met mooi zilvergrijs haar maar als ik thuis in de spiegel kijk, dan mis ik die bronse kleur.   Dance Dance ; ; Cheesy Cool
Andere spiegel kopen Shocked
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: 1 2 3 4 [5] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!