Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
18-05-2024, 07:18:47
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Dit forum is gesloten en gaat verder bij "wie wat waar" onder de naam Cafeetje. http://www.scheveningen-centrum.nl/yabbse/index.php?board=31.0

+ 
|-+  Café "Pluk de dag"
| |-+  Café Pluk de dag
| | |-+  Gezelligheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 71 Omlaag Print
Auteur Topic: Gezelligheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  (gelezen 1544315 keer)
Dicky
Zuiplap
****
Berichten: 617


Als je nergens op rekent,valt er nooit iets tegen


Bekijk profiel
« Antwoord #450 Gepost op: 17-10-2013, 21:07:48 »

Goedemorgen allen  I LOVE YOU

Tjeetje Hans,da's wel heftig  beschaamd beschaamdWaren er ernstig gewonden bij?
Als je dat voor je neus ziet gebeuren,kan ik me voorstellen dat 't je wel wat doet op zo'n moment. Waren de hulpdiensten er wel op tijd bij? Als ik die er bij zie rij ik ook door,want aan teveel omstanders hebben ze dan ook niets. Dus jij hebt eerste hulp verleend,goed van je hoor, Cool
Vandaag weer regenachtig en veel wind,daar bij jullie aan de kust zijn de voorspellingen nog slechter,hoor ik. Cry
Ga vandaag maar eens een rustig dagje houden,heb in huis ook nog wat klusjes te doen.
Maar eerst nog een bakkie doen......
Mensen allemaal een fijne dag!! Cheesy

Het weekend zou beter worden...afwachten maar Proost
« Laatste verandering: 17-10-2013, 21:09:36 door Dicky » Gelogd

De beste manier om vrienden te maken is er een te zijn!
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #451 Gepost op: 19-10-2013, 06:35:13 »

Fijn weekend allemaal, jemig de premie Hans, wat een nare ervaring.
Dat blijft toch even hangen die ervaring, dit weekend is mijn zoon met kleine Sil hier aan het logeren
Gezellig, straks gaan we kijken naar de voetbal bij Bram, ik ben er maar druk mee, daarna komen mijn andere twee kleinkinderen ook logeren een huis vol, ja en dat allemaal in mijn poppenhuisje!
Hahaha ja vroeger was niet anders op Scheveningen vele makken schapen in een hok!
nou mak zijn die schapen niet hoor, ik heb mijn handen er aan vol.

Van de week was er hier een gedoe met het huisvuil ophalen, we hebben gelijk de gemeente ingeschakeld en we hebben gelijk gekregen!
In de Wassenaarsestraat hebben ze van die vuilcontainers geplaatst, netjes, maar hier in het
App complex wonen meer oudere dan jongere, en om die oudjes of liever gezegd mensen met een mooie leeftijd dat hele eind te laten lopen met hun vuilniszak dat kan niet, best voor die jong bejaarde een stuk
Lopen. We hebben allemaal een klacht ingediend en nu hebben ze het omgedraaid in grote vreugde van ons complex, we kregen er bijna allemaal een complex van hahaha!

Toedeloe allemaal!





Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #452 Gepost op: 19-10-2013, 13:30:10 »

Hans, leuk je receptenboek, ik wil er wel een, je weet mijn passie is koken , dus .... Ik hoor het wel xx
Bedankt alvast!!  Muziek man
Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #453 Gepost op: 19-10-2013, 13:52:35 »

Dan ga ik hem maken Gina, aardig leuk klusje, dus even geduld, komt voor elkaar.

Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #454 Gepost op: 19-10-2013, 13:53:48 »

Dat is goed nieuws Gina, meestal krijg je niks voor elkaar bij de gemeente Wink Wink
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #455 Gepost op: 19-10-2013, 19:51:27 »


25 Oktober Halloween in de Keizerstraat.

 Dit jaar extra griezelig!

 - vuurspuwer
 - griezelverhaal op unieke locatie
 - gratis lampion voor alle kinderen
 - megaveel snoep



Vanaf 17.30 uur griezels, 18.30 vuurspuwer, 19.00 uur griezelverhaal, 19.30 lampionnen en snoep
« Laatste verandering: 19-10-2013, 19:58:13 door Gina » Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #456 Gepost op: 23-10-2013, 17:07:09 »

Goede avond panden, wat een weertje vandaag, niet normaal meer Grin Grin

Wat ik wel een raar gezicht vindt is dat de pier helemaal donker is, moet daar toch wel een beetje aan wennen. Undecided
« Laatste verandering: 23-10-2013, 18:01:02 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #457 Gepost op: 23-10-2013, 21:58:27 »

Ja Den haag heeft het aldoor over Cultuur en culturele hoofstad maar ze breken alles wat met cultuur te maken heeft af.
Gelogd
rinus
Grote drinker
***
Berichten: 431


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel
« Antwoord #458 Gepost op: 24-10-2013, 10:05:23 »

je zit toch een beetje fout aad , niet de gemeente maar vd valk is hier de boos doenner
 die dacht met belasting geld het achterstallig onderb houd te doen dus maar een truk uit halen en lekker de stekker er uit
Gelogd

Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #459 Gepost op: 24-10-2013, 13:57:27 »

je zit toch een beetje fout aad , niet de gemeente maar vd valk is hier de boos doenner
 die dacht met belasting geld het achterstallig onderb houd te doen dus maar een truk uit halen en lekker de stekker er uit

In zekere zin wel Rinus maar wat ik bedoel is er wordt veel, heel veel afgebroken, kijk maar naar de hofjes in Duindorp er zou er één behouden blijven maar onze goede vriend Norder heeft op een slinkse wijze ook daar om heen weten te draaien. Dus v/d Valk misschien wel famillie helpen elkaar wel. Ben een tijd bang geweest dat jullie buurt ook afgebroken zou worden maar het gevaar is nu enigzins geweken hij is te druk bezig met het Cultuur paleis !
Gelogd
Dicky
Zuiplap
****
Berichten: 617


Als je nergens op rekent,valt er nooit iets tegen


Bekijk profiel
« Antwoord #460 Gepost op: 24-10-2013, 21:17:40 »

Gaat Norder, niet wat anders doen dan?dacht zoiets gehoord te hebben!!!
Gelogd

De beste manier om vrienden te maken is er een te zijn!
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #461 Gepost op: 24-10-2013, 21:38:30 »

Gaat Norder, niet wat anders doen dan?dacht zoiets gehoord te hebben!!!

Ja in 2014 Dicky, hij maakt eerst nog even het cultuur paleis af en dan haakt ie af. De grond begint onder z'n voeten af te brokkelen. Intussen heeft ie een hoop verenerweerd. Kijk maar naar het Eiland kreeg meneer ook niet rond met z'n flameuze iedeën en nu is het een afbraak terrein. 
Gelogd
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #462 Gepost op: 25-10-2013, 09:05:07 »

Van mij mag die Norder gelijk vertreken. De boelevard heeft wel een prijs gewonen, maar Scheveningen opzich is een puinhoop, alles rijd door de kleine straatjes waar vroeger alleen bestemmingverkeer wat te zoeken had. En wat de pier betreft, ook bewoners hebben er aan meegewerkt want ze hebben van der Valk belet met van ales en nog wat, zodat hij niet kon uitbreiden.
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
rinus
Grote drinker
***
Berichten: 431


SCH 84 voortvaren


Bekijk profiel
« Antwoord #463 Gepost op: 25-10-2013, 09:18:24 »

ja zo kan je iwdereen de schuld geven , maar de eigenaar is toch de man die het moet doen onderhoud en dat is van af het begin fout gegaan en steeds door geschoven
 ik kan toch ook niet mijn buurman de schuld geven als mijn auto achterstallig onder houd heeft
Gelogd

Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #464 Gepost op: 25-10-2013, 10:36:52 »

In het begin heeft hij best wel veel geïnvesteerd, restaurant vernieuwd, alle palen weer sterkt gemaakt, wandeldek er bovenop plaatst, winkels in de onderste wandelpromenade deze afgesloten zodat de pier ook met regen toegankelijk werd maar toen hij dat staleneiland wilde aanpakken en daar een hotel wilde realiseren met een heelkoterplatform zijn de bewoners gaan klagen en tegenwerken en vanaf toen is er niet verder meer geïnvesteerd.






 
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #465 Gepost op: 25-10-2013, 18:33:25 »

Moet mezelf ook even bijschaven qua onderhoud heeft Rinus gelijk, de laatste keer met die boot race's liep ik over het bovendek en de rotte planken zag je overal en dat komt neer op de eigenaar en die moet dat onderhouden. En ja dat de Scheveningse bevolking een hoop tegenwerkt is bekent. Kijk maar naar de moter race's 1 keer per jaar moest ook weg omdat de bewoners er last van hadden een vrouw klaagde dat gasten 's-nachts om 03:00 u. tegen haar raam plaste is niet fris maar om die tijd lig ik toch te slapen en sta niet achter het gordijn te gluren.
Gelogd
garrent
geheelonthouder
*
Berichten: 51


Bekijk profiel
« Antwoord #466 Gepost op: 26-10-2013, 08:40:40 »

@Filmer dit is niet helemaal juist het moest weg ivm.de vernieuwing van de boulevard maar in 2014 is hij er weer
Gelogd
Filmer
Grote drinker
***
Berichten: 377


Ik ben trots om een Scheveninger tezijn


Bekijk profiel
« Antwoord #467 Gepost op: 26-10-2013, 19:16:51 »

M'n beste Garrentlang lang voor de verbouwing moesten de motor races hun heil elders zoeken, men heeft nog 1a 2 pogingen gedaan om terug te komen maar werd afgewezen. De zondagse rust werd aangetast in ons Scheveningen !
Gelogd
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #468 Gepost op: 28-10-2013, 12:31:45 »

Goedemiddag luitjes, Dance

Overal lekker storm...dus lekker binnen blijven,
ik zeker, als het goed is komt Vestia vanmiddag!!!!voor mijn lekkage,
het is waar een ramp...en mijn wasmachiene maakt overuren...
voor de handdoeken die voor mijn deur liggen, gelukkig nog net geen zandzakken.
 Sad Sad
Ja het verkeer is echt een ramp met al die verbouwingen op Scheveningen...
ze rijden ook tegen de richting hier in, in de straat... Shocked

Ik lach me rot, de zondagserust op Scheveningen..hahaha
en met de zomer al dat verkeer ...Huh maarja we blijven gelukkig nog een dorp..hihihi!!!

Het weekend weer naar de voetbal geweest met mijn kleinzoon, die topper heeft er 10 gemaakt
hij was er moe van zei hij....
ik had hem beloofd voor ieder doelpunt een pannenkoek, nou we hebben het geweten, hij is er zo gek op!!!! hij knalde ze er een voor een in...hihi leuk om te zien hoor.
Dus beloofd is beloofd, samen zijn we na afloop gaan bakken...

hier nog een foto van mijn kleinzoon...hij wil toch liever Keeper worden dus zocht zijn maatje de keeper op....( Bram zwarte kleding)
I LOVE YOU


* bram_keeper.jpg (142.56 KB, 720x960 - bekeken 751 keer.)
« Laatste verandering: 28-10-2013, 12:33:26 door Gina » Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #469 Gepost op: 28-10-2013, 12:44:46 »

Leuke foto

Sil zijn Oma Roeleveld met zijn tante Nel...in de keizerstraat..in de verte stukje oude kerk!!!


* PICT0102.JPG (104 KB, 600x456 - bekeken 665 keer.)
Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #470 Gepost op: 28-10-2013, 13:05:47 »

Openbaar vervoersbedrijf HTM meldt dat alle bus- en tramlijnen ernstige hinder ondervinden van de storm die over Zuid-Holland raast.
Er staan op diverse plaatsen voertuigen stil omdat er takken en bomen op de bovenleidingen terecht zijn gekomen.

Reizigers moeten rekening houden met ernstige vertraging en een langere reistijd.


Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #471 Gepost op: 28-10-2013, 13:08:09 »

Amsterdam - Bij twee ongevallen, veroorzaakt door de zware storm die maandagochtend over Nederland trekt, zijn in Amsterdam een dode en twee gewonden, waarvan één zwaargewond, gevallen. Dit meldt een woordvoerder van de brandweer maandag.

Dode Herengracht
Een vrouw die op de Herengracht liep werd getroffen door een boom die omwaaide. De hulpdiensten konden niets meer voor de vrouw betekenen zij overleed ter plaatse. Ook een man werd door de boom geraakt, hij is met een hoofdwond naar het ziekenhuis overgebracht.

Zwaargewonde Ceintuurbaan
Aanvankelijk meldde de brandweer nog een dodelijk slachtoffer bij een omgevallen boom op de Ceintuurbaan. Deze viel door de harde wind boven op een auto die het dak plette. In de auto bevonden zich op dat moment twee inzittenden. Beide raakten gewond waarvan één zwaargewond. De slachtoffers zijn naar het ziekenhuis overgebraacht.
Topdrukte brandweer
Het is op dit moment in het hele land topdrukte voor de brandweerkorpsen die druk zijn met allerlei meldingen ten gevolge van de storm zoals omgewaaide bomen. De verwachting is dat de storm in de kustprovincies rond het middaguur zal gaan afnemen. De grootte van de aangerichte schade is nog niet bekend maar zal naar verwachting zeker in de miljoenen lopen.


Blik op nieuws .nl
Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Gina
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1436


Carpe Diem!!!!!


Bekijk profiel
« Antwoord #472 Gepost op: 28-10-2013, 18:54:23 »

storm!!!


foto spits.nl


* StormWeerEnzo28okt_jpg_crop_display.jpg (23.05 KB, 530x298 - bekeken 853 keer.)
Gelogd

*Geef pas een oordeel
als je denkt dat je zelf perfect bent*



www.amberalertnederland.nl
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #473 Gepost op: 28-10-2013, 23:13:34 »

Vandaag de opening van ons online kookboek Dance Dance Dance

Graag wil ik u op de hoogte brengen van een nieuwe service die u aangeboden wordt door alles over Scheveningen. Het betreft een persoonlijk online kookboek.

Het idee is geboren dat ik vaak op mijn werk besloot wat ik ’s avonds wilde gaan koken en dan moest ik maar gokken wat voor een ingrediënten ik nodig had en vaak kwam het voor dat ik toch iets vergat, waardoor ik weer onnieuw boodschappen moest gaan doen,  waardoor ik veel tijd verloor en vaak geen zin meer had. Nu kan ik overal ter wereld (als er een internet verbinding  is) bij mijn persoonlijk recepten en daar een tablet steeds goedkoper wordt zijn deze gemakkelijk in de keuken te gebruiken.

Het programma is eenvoudige in gebruik en mochten er opmerkingen of suggesties zijn dan hoor ik het graag. Wij kunnen het gemakkelijk aanpassen. De recepten zijn voor andere niet zichtbaar, zodat u wel een inlognaam (e-mail )en een wachtwoord moet gebruiken. Er wordt ook een cookie geplaatst, zodat u niet steeds opnieuw hoeft in te loggen.

Wilt u het zelf uitproberen, dan kunt het hier vinden. www.allesoverscheveningen.nl/recepten

Met vriendelijke groet van de webmaster,

Johan Roos
« Laatste verandering: 28-10-2013, 23:28:50 door Hans » Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Hans
Moeder overste
Lid van de AA
*****
Berichten: 1108


Hoop in 2013


Bekijk profiel
« Antwoord #474 Gepost op: 28-10-2013, 23:20:01 »

Tja het was vandaag bar en boos, heb heel wat omgewaaide bomen gezien, we hadden een nachtje in Purmerend geslapen en toen via Monnickendam, Volendam, Schiphol, haven van Scheveningen(had twee gladde voorbanden Sad ), naar 's-gravenzande .

Was me wel een dagje ja Grin Grin
Veel gezien, jeetje wat gingen die vliegtuigen te keer Undecided Undecided
Gelogd

www.snuffelbeurs.nl is vernieuwd, plaats snel een advertentie.
Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 ... 71 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!